Aksi antarabangsa: Gunners bertugas di luar

Tuesday, August 9, 2011


13 ahli skuad utama Arsenal telah mendapat panggilan dari negara mereka untuk aksi antarabangsa akan datang. Mereka adalah:



Gervinho
Ivory Coast v Israel
Rabu, 10 Ogos
Gervinho telah dipanggil untuk bersama skuad Ivory Coast untuk perlawanan persahabatan menentang Israel. Perlawanan tersebut akan dilangsungkan di Geneva.

Aaron Ramsey
Wales v Australia
Rabu, 10 Ogos
Aaron Ramsey telah dipanggil untuk bersama skuad Wales untuk perlawanan persahabatan pada hari Rabu menentang Australia di Cardiff.

Samir Nasri and Bacary Sagna
Perancis v Chile
Rabu, 10 Ogos
Samir Nasri dan Bacary Sagna kedua-duanya telah dipanggil untuk bersama skuad Perancis untuk perlawanan pada hari Rabu menentang Chile di Montpellier.

Wojciech Szczesny
Poland v Georgia
Rabu, 10 Ogos
Wojciech Szczesny telah dipanggil untuk bersama skuad Poland untuk perlawanan persahabatan pada hari Rabu menentang Georgia.

Robin van Persie
England v Belanda
Rabu, 10 Ogos
Robin van Persie telah dipanggil untuk bersama skuad Belanda untuk perlawanan persahabatan pada hari Rabu menentang England di Wembley.

Thomas Vermaelen
Slovenia v Belgium
Rabu, 10 Ogos
Thomas Vermaelen telah dipanggil untuk bersama skuad Belgium untuk perlawanan persahabatan pada minggu ini menentang Slovenia di Ljubljana.

Johan Djourou
Liechtenstein v Switzerland
Rabu, 10 Ogos
Johan Djourou telah dipanggil untuk bersama skuad Switzerland untuk perlawanan persahabatan pada Rabu menentang Liechtenstein.

Andrey Arshavin
Russia v Serbia
Rabu, 10 Ogos
Andrey Arshavin telah dipanggil untuk bersama skuad Russia untuk perlawanan persahabatan pada Rabu menentang Serbia di Moscow.

Tomas Rosicky
Norway v Republic Czech
Rabu, 10 Ogos
Tomas Rosicky telah dipanggil untuk bersama skuad Czech Republic untuk perlawanan persahabatan menentang Norway di Oslo.

Nicklas Bendtner
Scotland v Denmark
Rabu, 10 Ogos
Nicklas Bendtner telah dipanggil untuk bersama skuad Denmark untuk perlawanan persahabatan menentang Scotland pada Rabu.

Alex Song
Cameroon v El Salvador
Rabu, 10 Ogos
Alex Song telah dipanggil untuk bersama skuad Cameroon untuk perlawanan persahabatan menentang El Salvador. Perlawanan tersebut akan dilangsungkan di Los Angeles, America.

Armand Traore
Senegal v Morocco
Rabu, 10 Ogos
Armand Traore telah dipanggil untuk bersama skuad Senegal perlawanan menentang Morocco.