Bintang Lille: Real Madrid? Saya pilih Arsenal

Tuesday, August 16, 2011
Moussa Sow merasa gaya bermainnya lebih sesuai di Inggris


Oleh Gunawan Widyantara

Penyerang tajam Lille Moussa Sow mengakui bersedia menyambut gembira rancangan kelab teratas dalam Liga Perdana Inggeris Arsenal untuk membawanya ke Stadium Emirates.

"Saya berharap mampu memperkuatkan Arsenal, kata Sow pada stesen radio Canal Football Club.

"Saya rasa gaya permainan yang saya lebih sesuai untuk Liga Perdana. Bermain di Inggeris adalah impian saya selama ini dan saya ingin beraksi dalam Liga Juara-juara."

"Bagaimana dengan Real Madrid? Kita sebut saja mereka sebagai salah satu pasukan terbaik di dunia. Saya masih menantikan apa yang akan dilakukan Madrid dan Arsenal sebelum pasaran perpindahan pemain musim panas ditutup," tambahnya.


(Sumber: http://www.goal.com/)